Feb 25, 2011

Setahun berapa kali daaa??

setahun berapa kali laa dia nak potong kek? ni kes dia ternampak kek kat Tesco... ada ultraman kat tengah... tu yang sibuk dia nak suruh beli... nasib laaa ibu ada voucher King's Confectionery... so dapat laa 50% diskaun...
ni lah dia rupa kek nya.. boleh laa dalam dia kek coklat.... dari harga RM31 dapat laa dalam RM15++ tak pe laa ... bukan dia nak makan pun... dia duk main2 je potong... tiup2 lilin... hehehehe... udahnya kek tu bagi2 kat nenek dia.. kat cousin dia... 

yang dalam peti ais ada lagi... dekat seminggu dah tak makan2...

6 comments:

  1. penuh la umah ngan kek..hehehehe

    ReplyDelete
  2. sedap tak??
    tapi mmg lawa. heheh over tau. byk2 kek ni.. :D

    ReplyDelete
  3. Ultraman tu boleh di makan tak ?

    ReplyDelete
  4. Plug... tu la pasal.. buat penuh peti ais aku je...

    ReplyDelete
  5. layd.. kek dia lawa.. dia nak pun sebab patung tu je... tengok ultraman pun tak pernah.. tapi budak kat rumah pengasuh tu yang selalu berlakon lawan2 jadi ultraman.. tu yang dia pun tau... (^_^)

    ReplyDelete
  6. HK.. boleh.. gula tu.. tapi tak makan pun...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...