Nov 24, 2010

Aishah - Kenangan Terindah... Al-Fatihah

Tadi aku jalan2 ke blog Mat Gebu... tengok resepi... sekali Mat Gebu ada bagitau yang salah seorang blogger, Aishah nama dia meninggal dunia... aku tak kenal pun dengan arwah ni... apatah lagi baca kat blog dia tak pernah... tapi sebab dah terbaca kat blog Blog Mat Gebu tadi, aku pun masuk lah ke blog Aishah... aku nak juga tau siapa arwah ni... dan kenapa dia meninggal dunia... rupanya arwah ni ada 6 cahaya mata... dan yang menakjubkan 3 kembar... sangat comel anak2 arwah... sedih sejenak aku tengok gambar anak2 arwah... kali terakhir entry dia adalah pada 21 Nov 2010, dan kali terakhir arwah komen di entry dia adalah pada 22 Nov 2010 jam 12.40AM... seperti di bawah ini...

aishah said...


kpd semua..salam kenal..thanks sudi singgah..jgn berkecil hati ya klu saya x follow lg ya..bkn apa internet slowla..nk klik ke satu blog ke blog lain bkn main slownya..


so jgn kecik hati ya..bkn sombong...tp mmg internet slow sgt..bla dh ok saya singgah ya..tq


November 22, 2010 12:40 AM

dan aku di fahamkan arwah meninggal dunia pada 22 Nov 2010 selepas terjatuh di bilik air... begitulah kuasa Allah tidak seorang pun tahu dengan Qadaq dan QadarNYA... Mungkin dikala ini kita sihat walafiat berforum, berchatting, berbloging, dan macam2 lagi... tapi kita tidak tahu entah bila ajal kita... mungkin kejab lagi? esok? lusa? sebulan lagi? tahun depan? Hanya DIA yang Maha Mengetahui....

Al Fatihah untuk arwah Aishah, semoga rohnya di tempatkan bersama dengan orang-orang yang beriman... dan dicucuri rahmat mu YA ALLAH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...