Nov 20, 2010

20.11.2010/34

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi.. aku masih diberikan Allah SWT nafas dan nyawa untuk meneruskan kehidupan di dunia ini... selama 34 tahun ni... banyak pengalaman yang dilalui... suka, duka, sentiasa ada... dan harapan aku untuk hari2 mendatang... agar aku diberikan kekuatan dengan segala ujian Allah SWT, di berikan perlindungan aku sekeluarga, di kurniakan anak yang sihat dan bijak, di panjangkan jodoh dan umur... dan aku berazam untuk mempertingkatkan lagi ilmu agama yang telah banyak aku ketinggalan.... semoga Allah mempermudahkan segala urusan dunia dan akhirat... insyaallah...

kepada kawan2 aku kat Facebook (FB) tahun ni adalah tahun yang paling banyak aku dapat ucapan selamat hari lahir berserta doa2 dari sahabat2... terharu sangat... Terima kasih banyak-banyak...

aku sebenarnya segan terima2 ucapan hari jadi ni... tahun2 sudah aku sengaja tukar tarikh lahir aku supaya tak ada yang wish.. heheheh teruk kan? serius.. aku segan laa... dah tua... cam budak2 lak rasanya..... hehehe...

HAPPY BIRTHDAY TO MYSELF

5 comments:

  1. kadang kadang besh ja jadi budak2...ngeee

    petua awet muda tu...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. umur je byk aku ni tapi hati aku cam budak2 tak? hahahahaha

    lama ko tak masuk IG...

    ReplyDelete
  3. ndak salah pun feeling2 budak...ngeeee

    iya...lama sangat dah...since ig lama closed...ada few time ja masuk...

    now besh ka? nanti la sy pg jenguk2...
    hehe

    ReplyDelete
  4. now tengah sibuk dgn topik hangat... merungkai siapa KUMAC...

    ReplyDelete
  5. wahhh really...mo masuk la...hehehe

    sekarang juga saya masuk...hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...