Oct 5, 2010

Soto

Hari sabtu lepas ada kawan ofis nak beraya kat rumah... tak lah ramai.. ada yang tak jadi datang pun ya... jadi aku masak Soto untuk kasik kawan2 makan... dan ini hasilnya...
sangat penat sebenarnya... tapi puas hati la dapat jamu kawan2 walaupun tak seberapa sedap masakan nya... hehehe

Dalam ni ada bergedil, rendang sotong, kuah kacang, nasi impit, isi ayam


Mee dan taugeh...

Sup Soto... hat ni pakai rempah soto Mak Siti je

Yang ni bahan2 untuk makan soto... daun sup, limau, cili, tauhu dan bawang goreng

Meatball buat tambahan makan dgn sup


Terima kasih lah pada kawan2 yang sudi datang.. byk makanan lebih.. nasib baik ada yang nak menapau bawak balik... hehehe
dan semalam nya dapat lak lagi Soto dari Mak Tok (pengasuh zikrey)... alhamdulillah.. rezeki Allah nak bagi...














2 comments:

  1. lakiku marah sebab aku refuse to tapau. dia xpuas pekena rendang sotong! resipi nok!

    ReplyDelete
  2. Lor.. rendang tak jadi tu pun dia suka? aish...
    Resepi sama macam rendang biasa... beza dia letak sotong je...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...