Jun 3, 2010

zikrey muntah

patut laa pagi tadi dalam kereta tengok si zikrey ni lemah je, baring je kat belakang... tak macam selalu terkinja2 dalam kereta... nak kata demam tak gak.. rasa dahi ok je... so dia duduk kat pangku aku sambil melekap kat dada aku tu... aku pun usap2 laa belakang dia.. elok je sampai kat simpang umah mak toknya... melambak muntah kat baju aku... abis semua tudung, baju dan seluar aku pakai... kiranya mandi muntah laa aku pagi tadi ....

nak tak nak, patah balik semula ke rumah... nak gi kerja macam mana dgn bau muntah segala... dia pun baring je kat dada aku.. nasib ada spare towel dalam beg dia... sampai rumah, aku mandi.. SMS boss ckp aku lambat sikit masuk ofis...

jam 10.45 pagi baru aku sampai ofis... hehehehehe... macam2 hal kan..

2 comments:

  1. y dier muntah kak pia~~ kenyang sangat kot...eeeii zik :)

    ReplyDelete
  2. bukan kenyang june... sama ada angin... atau pun keracunan disebabkan virus... doc kata camtu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...