May 3, 2010

Chocolate Cake

Aktiviti hujung minggu... membuat kek lagi.... kali ni kek chocolate.. ambil dari majalah resepi... tapi kurang moist laa... i lagi suka resepi yang fiona bagi dulu masa kat IG lama.... dua kali dah buat... sgt sedap dan moist.... memandangkan resepi tu tertinggal kat ofis.. so ambil yang dalam majalah punya... tapi ok la jugak...
hari tu kata nak bagi kat Linie.. tak jadi sebab kek aku habis di baham anak buah aku... nanti aku buat lagi.. hehehe sorry ya kawan...

baru siap bakar... warna putih2 tu white chocolate chips



sudah di letak toppingnya.... agak cair la pulak sebab ingatkan kek dah sejuk.. rupanya masih suam... so i letak dalam fridge... cantik dah...


setelah di potong... gitu la rupanya... itu kek agak gemuk sebelah.. hehehe.. oven tak rata la tu

1 comment:

  1. kak pia..sy pun ade buat kek cokelat minggu lps..hehe..ade kat blog..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...