May 26, 2010

Bengang!

aku heran tau pompuan sorang ni... suka sangat pakai ayat "ada aku kesah"... ye dulu2 pun aku suka pakai ayat tu... aku start guna pun ambik dari blog Azwan Ali... tapi aku guna dengan cara yang berhemah... ...

kat ofis aku ni ada PIC , jadi apa2 masalah kitorang akan refer kat pompuan ni.... so far okeh la kan.. tapi dia ni ada satu tabiat suka jawab "ada aku kesah"?.... masalahnya yang buat aku bengang... telefon ofis aku rosak tak boleh pakai since hari isnin... jadi tengah hari aku nak pergi tapau lunch, aku terserempak dengan pompuan ni aku bgtau la kan telefon ofis aku rosak... sedap badak je dia jawab "ada aku kesah?".... ok fine... aku blah... aku assume dia jawab camtu dia take action la kan....

today, hari rabu, telefon aku still rosak... maksudnya dah 3 hari kan rosak... aku tak boleh nak buat kerja nak call HQ, nak call client.... nak intercom kawan2 sini.... jadi masalah laa nak berhubung apatah lagi bergossip... ..... maka HP aku laa jadi mangsa nya.... letih beb...


nak di jadikan cerita... lunch hour tadi aku nak gi tapau, berselisih dgn pompuan PIC tu lagi.... dan aku tanya benda sama... "kak bila phone line saya nak dibaiki?"
korang tau apa dia jawab "argh lantak biar laaa"
so? ko nak aku buat apa? tak yah buat kerja? complain kat HQ? Fax kat CEO?
i hate this!!!!!

3 comments:

  1. choiii org ni!! jgn buat kejelah kalo cam ni!

    *aku yg baca pun sakit hati*

    ReplyDelete
  2. elok je aku tulis kat blog ni... jam 4 lebih phone line aku berdering... ok dah phone... :D

    ReplyDelete
  3. ahahahaha... sori la ai lambat masuk.
    patutnya hari tu balas aje balik kat dia.
    "xklakopon. NEXT!" sambil jerkah muka dia

    :lol:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...