Mar 14, 2010

Zikrey... zikrey....apa nak jadi laa..

Hari ni aku tak berapa sihat... sakit tekak dan selsema... rasa malas sgt nak buat kerja... tapi buat jugak... hehehehehe... tapi kan aku bukan nak cerita pasal aku sakit tekak ni... aku nak cerita pasal zikrey... dia pun tak sihat... batuk dan asma menyerang lagi... dada berbunyi...

jadi pagi tadi.. aku bawak la dia ke klinik.. nak ambik gas... sampai2 je klinik.. masuk bilik doc.. cam biasa.. meraung... dah laa doctor tu india... lagi laa dia meraung tak hengat... tak boleh laa doc nak check... so terus ke bilik sebelah nak ambik gas...

tengok je machine tu.. meraung lagi... nak letak gas tu pun meraung gak... tapi ni kes meraung lain.... dah macam kes histeria... aku dgn ayah dia pegang pun tak jalan gak... punya dia meronta2.. menjerit2... ish ish ish ni mesti ikut perangai ayah dia kecik2 dulu.. wakakakkakaak (padahal tu semua perangai aku)

yang best tu.... lepas siap semua... aku keluar bawak zikrey... ada dua orang budak kecik tengah menunggu kat luar... muka cuak... berkepit bawah ketiak bapak dia.... wakakakakak ... sure dia ingat doc tu buat bukan2 kat zikrey.... dah laa dorang tengok muka zikrey merah lepas menangis.. dengan air mata meleleh2... tu belum hingus bagai... hahahahahahahaha sian budak dua orang tu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...