Dec 1, 2009

Happy Birthday Zikrey

Hari ni 1st Dec genap umur Zik 2 tahun... dah besar anak ibu... makin bijak dan manja... ibu doakan anak ibu ini akan menjadi seorang anak yang bijak, soleh, rajin, hormat orang tua.. semua nya yang baik2 laaa kan...

Disebabkan birthday dia hari bekerja, maka dengan itu upacara potong kek dibuat masa hari raya haji lepas di rumah nenek zik... Kek di sponsor oleh Mak Lang Zik (a.k.a akak ipar i laa tu)... beli secret recipe je.. hari raya haji kan.. tu je kedai yang bukak...

Zikrey potong kek dengan kakak farah dia (anak kakak i)... kakak farah pun birthday dekat2 dengan zik.. zik 1 dec, kakak farah 22 Nov... jadi potong kek sama2 laaa... kongsi kek orang kata... mari tengok gambar tak seberapa...



zik wif Darwish, Farah & Mak Ngah

Mata dah layu nak potong kek.. dari pagi tak tidur2... main punya pasal

Darwish, Farah, Zik & Danial (sepupu-sepupu)


apa ke hal tangan macam tu??? hehehehe

Nak suruh tiup lilin pun macam2 gaya dia buat...

Farah, Mak Ngah (farah's ibu) and Danial

Birthday kek Blueberry Cheese from SR

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...