Oct 19, 2009

Anak kucing

Semalam laki i terjumpa anak kucing bawah almari kasut kitorang... patut laa semalam tengok mak kucing tu dgn anak dia yang besar duk melepak bawah kereta... heran jugak kan... selalu dia takut kat orang... tapi semalam sampai ke petang melepak... rupanya ada anak kucing lagi 2 ekor....


ni laa anak kucing tu... perut dia buncit sungguh... byk menyusu ni :D, i kasi nama yang kiri sekali tu SOK dan yang kanan tu SHU... mana dapat nama tu?? tu ambil dari sebutan zikrey untuk SOCK dan SHOE :P hahahaha senang kan?

ayah zik ckp... yang SHU tu betina... dan SOK tu jantan... sedang elok laa tu....

si SOK ni mata dia biru... yang SHU tu biasa je...


zikrey laa paling suka... sampai dia pun dah bau kucing... hehehehe... i memang tak nak bela.. bukan apa... nanti berak ke apa ke... orang kiri kanan marah... dah tu zikrey ni pun ada asthma... aku pun ada... so tak di galak kan laa ada kucing... kang nak bela elok2 beli cage bagai... aku ni bukan laa loaded sgt.. bela kucing ni byk pakai duit... tapi kesian jugak la kan... so ayah zik buat kan kotak... letak kat tepi rumah... elok pulak kotak tu siap ada tingkap :D alih2... kejab je.. dah hilang...

rupanya mak kucing tu dah angkut bawak lari anak2 dia... lerrrrrrr..... takut laa pulak... sekarang ni tak tau kucing tu kat mana...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...