Sep 14, 2009

Gelabah...

Hari Sabtu lepas... baru aku perasan MyKad aku tak ada dalam purse... wakakakak... menggelabah aku... sebab zikrey memang suka main2 purse ni.. so i bagi laa Mykad i yang simpan dalam JPN punya sarung tu... ada MyKad dgn Kad Nikah... tah tak tau mana Zikrey letak... cari2 tak jumpa... gelabah siot... mau tak nya... hari Selasa nak terbang dah... MyKad tak ada... puas cari sana sini, dalam beg semua aku selongkar... udahnya kepala aku pun weng weng... aku tidur dulu... malas nak pikir... bangkit dari tidur... aku tanya ayah zik.. kalau nak buat report nak buat kat mana? PJ or Seri Kembangan? so cadangnya nak gi buat report on Sunday la kan... tetiba ayah zik datang bagi MyKad aku... uwaaaaaaaaaaaaaa nak nangis i dah jumpa balik... dia kata jumpa dalam tong mainan zikrey... alhamdulillahhhhhhhhhh...

5 comments:

  1. adoi kak, sib baik dlm tong mainan Zik, kalau dia masuk tong sampah, nayaaaaaa


    saya tak dpt nak jumpa Zik sblm raya, rindunya nak jumpa Zik... peluk cium utk Zik, blk Sabah elok² ok, be good boy

    ReplyDelete
  2. alahaiiii...jadi mainan zik ehh..

    simpan bebaik kak....

    ReplyDelete
  3. ohoho kalau tong sampah... selamat dah bangla ambik :D

    CJ.. nanti i peluk2 kan untuk u ek :D

    AS.. jadi pengajaran kat akak.. pasni tak boleh bagi zik main dah...

    ayah zik ckp... "zik.. kita dua je la balik sabah, ibu tinggal.. tak ada IC" cisssss

    ReplyDelete
  4. hahahahaaa..nasib baik ibu xkena tinggalll..

    ReplyDelete
  5. aku tinggal tak pe.. aku balik umah mak aku... cewahhhhhhh... mak aku pun tak raya sini.. dia kat penang... :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...