Aug 19, 2009

Zik @ bowling Alamanda




Sabtu lepas aku dengan ayah zik saja bawak zik pergi main bowling kat Alamanda Putrajaya.. amboi ini budak kecik, untuk dia sorang je abis dua games... ibu dengan ayah melopong je laa.. itu pun tak cukup... meraung2 dia nak main lagi... memang minat bowling laa dia ni... dah lama kitorang sedar yang dia ni ada kecenderungan untuk main bowling... so hari tu laa kitorang bagi dia main 2 games... larat tu dia angkat bola 6 lbs... tak per laa... kalau betul dia minat bowling... memang satu hari nanti aku nak hantar dia gi training bowling... aku memang minat bowling.. tapi sejak kahwin ni... memang jarang sangat main... apatah lagi dah ada anak... sangat susah nak tinggalkan dia... maka dengan itu.. bola bowling aku dengan laki aku terperuk kat dalam stor rumah mak aku kat kajang...

its ok laaa.. aku train anak aku je la nanti... kan zik kan?

****nak tengok gambar yang lain, boleh tengok kat zik photo album

2 comments:

  1. walllaaaa zik main bowling... ucu pun tak penah lagi campak bola bowling tu tawww...

    hahah comel dia tepuk tgn happily

    ReplyDelete
  2. dia suka betul laa bowling.. ada ke kelas tuk budak2??? tengah nak mengGOOGLE laa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...