Aug 6, 2009

My pinky




















Selalu orang pakai warna kuning.. so tak pe laa aku pakai warna pink pulak... aku sukaaaaaaaaaa.... dan selesa... dari jauh dah nampak kasut aku..... last pair.. dan juga saiz kaki gedabak aku ni... hehehehe.... dah lama teringin nak kasut macam ni.. tapi tak ada saiz.. tu yang bila nampak my fav colour.. tu terus beli...

4 comments:

  1. alaaaaa mana rembat ni? cantik!

    ReplyDelete
  2. salam zyzy..
    amboi lawanyer kasut pinky tu...
    kenal ker sapa ni? hehe.. madiha dari forum majalah sedap laa.. ternampak td blog zyzy terus masuk.. nanti jln2 ler kat fp kita lak yer..
    bunga kat bwh tu cantik sangat!

    ReplyDelete
  3. CJ dgn AS.. udah ku inform beli di jusco equine :D

    Madiha... kenal.. u la kan yang pandai masak tu kan? ok boleh nanti i jalan2 ke FP u ok...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...