Aug 10, 2009

Floria 2009 @ putrajaya

1st August 2009 lepas aku pergi tengok pesta bunga kat putrajaya... sgt byk bunga kat sana... dah nama pun pesta bunga ye dak??? so pergi bawak mak aku sekali... dia suka bunga... kitorang pergi awal pagi.... hari pertama pulak tu... hujan renyai2 seh.... so jalan agak lecah... sebab dorang letak batu dengan tanah.... tu pun kitorang tak tengok semua... tak larat dah nak jalan... dalam hujan plak tu... tempat parking pun agak jauh... so share gambar je la ek.... check-it out..!
Di sebabkan hujan, dan jalan agak lecah... zikrey di pakaikan boot... kalau tak.. abis air semua dia main pijak2...


gambar tak clear sgt sebab aku guna phone ayam brand... tapi boleh gak la tengok...

hoarrrrrrr... tiger yang di penuhi bunga....


cantik kan???? kreatif..

payung... unik laa tapi tatau apa motif...

tiang apa tah... tapi corak2 tu semua bunga... yang ni semua dalam pavilion ada aircond.. sejuk jee... so bunga2 dia pun jenis yang kena di tempat sejuk sahaja...


sangat cantik roses ni...



apa ke bentuk laaa benda alah ni??? tak paham aku

kalau laa depan laman rumah aku ada ni... alangkah nyamannnnnn nya

bunga orkid... i tak minat sgt...

buah epal...

ini nama dia.... pokok epal... bukan laa epal yang macam jual kat kedai tu... buah dia kecik je.. tapi rasa epal katanya... dan daun dia boleh buat mandikan mayat... juga melembut kan daging...

orkid lagi...


lagi.....


dan lagi....


tapi... orkid ni i berkenan... cantik warnanya... merah..




3 comments:

  1. aku ntah bila nak sampai cni..
    cantiknyaaa la kannn..

    ReplyDelete
  2. dah abih pun lini... seminggu je... memang cantik... macam di taman bunga... ala2 joget hindustan... boleh guling2 :D

    ReplyDelete
  3. Orkid....mak ai suka bunga2 orkid...

    hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...