Jul 21, 2009

Suka dia..



Semalam.. naik je kereta.. zikrey terus nampak boot thomas dia tu.. wahhh sepanjang jalan laa dia membebel bercakap pasal boot tu.. bahasa dia.. dia sorang je laa faham.. sampai kat rumah, sarungkan kat kaki dia.. kemain dia berlari sana sini... tak cukup dengan tu.. dia letak atas meja makan plak.. lepas tu masukkan dalam paper bag..
dah redup sikit petang tu.. bawak dia keluar pi siram bunga.. seronok laa dapat main air.. tak basah kaki pun.. hehehehe.. suka betul dia... :D

5 comments:

  1. akak..cuteeeeeeeee sgt la si zik ni..pastu taman akak pn dh cntk..jeles ni

    ReplyDelete
  2. comelnyaaaa...lawo umah ko pia.. xnak jemput aku g ker?

    ReplyDelete
  3. mari mari semua datang rumah i... nanti laa aku ingat nak buat bakar2 ikan kat rumah aku... ala2 bbq.. tapi tu laa tgk kelapangan waktu.. apa2 pun nak kasi tau... dalam rumah tak lawa.. berterabur barang lagi... :D

    ReplyDelete
  4. cutenya boot tu... bli kat mana yea?

    ReplyDelete
  5. hai Tini... boot tu beli kat China.. saya kirim dengan kawan yang kerja kat sana... nak? kalau nak nanti saya tolong tanyakan kartun apa yang ada

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...