Jul 17, 2009

Sekejab je...

Sekarang ni.. cepat sangat waktu berlalu.. pejam celik, pejam celik dah bulan July, tau tau lagi 2 bulan aku akan beraya di Sabah.. rasa sangat kelam kabut.. persiapan raya satu apa pun tak buat.. tempah baju pun tak.. tanya taylor semua kata dah tak terima tempahan.. orang Malaysia ni kalau bab2 raya laju je.. tu puasa belum tentu habis ganti ... hehehe ngata kat diri sendiri gak laa.. baju raya anak pun aku belum pi survey lagi.. toksah kata nak beli.. survey pun belum... tunggu bonus la kot.. ni duit banyak abis ni... maklum la mertua baru je balik... so sekarang time to simpan duit untuk bulan September coming soon..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...