Jul 24, 2009

Karipap...

besar tak karipap ni? besar dan huduh rupanya.. tapi murah .. sebiji 50sen je.. rasa?? sgt sedap.. suka sgt beli on-da-way balik rumah.. kalau tgk memang tak selera nak beli.. macam2 bentuk ada.. herot sana.. penyet sini... tapi rasa inti dia sedap.. murah lak tu..

kat mana beli? dekat puncak jalil.. pakcik tu jual lauk pauk malam.. pakai lori kecik tu je.. dia goreng kat situ gak... sapa2 duk area tu or lalu kat situ.. try laa ek :D

4 comments:

  1. wuyoooo...bosarnyer karipap

    ReplyDelete
  2. kt depan umah flet kaler2 tu ke kak?

    ReplyDelete
  3. ya ampun... SB ada comment ek.. akak tak perasan.. ye ye karipap ni di jual di depan flat itu.. sila try :D... yang jual dekat PUJ2 tepi longkang tu pun dia gak.. kat situ ada karipap gergasi ni...

    ReplyDelete
  4. ya ampun... SB ada comment ek.. akak tak perasan.. ye ye karipap ni di jual di depan flat itu.. sila try :D... yang jual dekat PUJ2 tepi longkang tu pun dia gak.. kat situ ada karipap gergasi ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...